Ophavsretten/brugsret til teksterne overdrages først til kunden ved betalingen af den udstedte faktura
Bestilling
Bestilling af tekster foregår over mail eller telefonisk kontakt. Når bestillingen er afgivet, bliver der sendt en kontrakt, som du skal bekræfte. Teksterne bliver ikke påbegyndt, før kontrakten er godkendt. Kontrakten bliver sendt via mail efter dialog.
Levering af tekster
Levering af dine tekster sker i et worddokument, medmindre andet er aftalt. Alle tekster bliver leveret via mail ifølge den aftalte deadline. Teksternes deadline kan blive forsinket, hvis du ikke bekræfter kontrakten samme dag, samt hvis du som kunde på anden måde forsinker processen.
Betaling
Betalingen af tekster sker på følgende måde: Når alle tekster er færdige, bliver halvdelen sendt til din mail sammen med en faktura. Fakturaen skal betales, før de resterende tekster bliver leveret. Der kan forekomme undtagelser vedrørende betaling, hvilket vil fremgå af den fremsendte kontrakt. Alle priser på hjemmesiden er angivet eks. moms. Ved bankoverførsel fra udlandet opkræves gebyr på faktura.
Rettelser
Hvis du ønsker rettelser til de fremsendte tekster, skal dette ske indenfor tre dage. Derefter betragter vi teksterne som godkendte. Hvis teksterne er skrevet ud fra de beskrivelser, som vi har fået, vil teksterne kun blive rettet, hvis der sker en merbetaling.
Fortrydelse af køb
Man kan ikke fortryde køb af tekster, hvis skrivningen allerede er påbegyndt. De tekster der allerede er skrevet, skal der betales for. Hvis ordren ikke er fuldført, kan de resterende tekster annulleres.
Ændring af handelsbetingelser
Dette er TekstMakers handelsbetingelser pr. 07.04.2018. Der kan forekomme ændringer af handelsbetingelserne, hvilket vil stå på denne side. Din ordre vil altid gælde under de handelsbetingelser, der var gældende ved din bestillingsdato.